Search This Blog

Loading...

Monday, February 03, 2014

Tuppaware lagi!!

bila org kirim, minta tolong belikan, yg tolong belikan ni pun naik sawan skali. haishhhhh..
tak blh kerap sangat buat kunjungan mesra ni. mengucap laki aku kang. hahaha


2 gambar atas, yg opismate kirim. tuppaware merah tu cun oih. siap dapat biskut lagi tu kat dlm tu. set botol air tu, pakat2 share. yelah sampai 5 bijik, nak buat pe banyak2 kan?
yang bawah tu, kak yah punyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. hahahahaha
yg bekas hijau pepel tu cun. ada 12 bijik smua. tapi aku share dgn opismate aku. dapat sorang 6 bijik. cukuplah, buat pe bnyk2, kang  tak terguna. now bnyk plak keluar kaler pepel. lawa oih..
pinggan tu ada 4 biji. 2 pepel, 2 biru. tebal tau. klau ketuk kepala, blh pengsannnn.

ni bukan baru beli. bulan lepas. saat entry ni ditaip, aku ada beli seketoi lagi tupperware. hahahahahaha.. matiklaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...