Monday, July 14, 2014

FIFA 2014

yaaaa..
bola dah habis dah anak2.
jarman menang yehhh.
argentina kaloh..
go maya karin goo.
ehh?
brazil awal2 dah kalah..
frust kak yah..
teruk kena samba'l.
aku sokong brazil.
dlu2 pun suka brazil sebab ada ronaldo, ada roberto carlos, ada ronaldinho..
suka tgk diorg main, walau diorg tak ensem.
yaaa, tak ensem langsung. hahaha.
tapi skill, huishhh, best.

so, bola dah habis, moh le kita tumpukan sepenuh perhatian pada bulan Ramadhan ni.
skang kita berada di separuh masa kedua di bulan ramdon.

dah masuk hari ke 16, dah setengah bulan dah kita puasa..
yg ni takda masa tambahan ke masa kecederaan ke, cukup 30 hari habislah.
thn depan, panjang umo insyallah blh jumpa dengan ramadhan..
fifa, lagi 4 tahun..
berdoalah Malaysia bule masuk world cup ni suatu hari nnt..

4 tahun lepas, masa world cup di south africa, aku duk dlm pantang.
sambil bertungku, sambil tgk bola.
geram tgk bola tak masuk gol, tenyeh tungku kuat2 kat perut.
pastu baru sedar sakit, panasssss.
bila gollllllllllllllll je, angkat tungku mcm kan ringan.
padahal 4kg kuttt..

bgn sahur semlm, laki aku buka kejap channel astro arena tgk bola.
dah masuk 100minit, masih 0-0.
nak tunggu gol?
tak kuasa...
baik aku tidor, esok nak g keja.
kali ni punya worldcup, 1 game pun aku tak tgk.
puasa kan?
aku takat baca news kat paper or tgk kat internet je.
lagipun kali ni aku mcm tak minat sgt, kenapa ntah.
eh, aku bukan tak reti eh tgk bola.
sket2 tu tau jugak lah.
takda la bangang sgt.
klau laki aku yaaaaa.
dia mmg 1 apa tak tau.. hahahah.
eh, tergelakkan laki sendri pulop.. huhu..
ampun bang.
tapi betul.
laki aku buta sukan..
takda pun yg dia tau.
maybe lari dlm guni je yg dia tau.. hehehehehe..
dia tak tau, tak nak ambik tau dan tak minat.
toksah la ko paksa2 dia nak ajak g tgk bola ke, badminton ke, tenis ke, apa2 sports lah.
toksah.. mmg buang masa.
bila musim bola ni kawan2 opis smua duk crita pasal bola, dia langut jelah.
maap, bukan topic. ahaks..
klau kawan2 ajak kluar mlm2, lepak2 tgk bola dia nak ngan tak nak je pegi.
hahaha..
klau smua kaki bola, duk crita pasal bola, dia sorang tak tau, mmg mcm bangang je dok situ.
aku bila dia bgtau nak kluar, kawan2 ajak tgk bola.
selamba jelah aku cakap ngan dia, "papa toksah la tunjuk sgt bangang tu depan org, kang org crita pasal bola, awak langut je takleh menyampuk." hahahaha
dia pun mengaku jelah kan, sebab mmg ye pun.. hahahahah lagik..
semlm opismate dia ajak kluar jap, pastu nak tgk bola.
hoii, pkul 3 pagi, tak payah la seksa diri.
dia pun tak sanggup nak p.
baik sahur, pastu tdor.
sebelum kluar dia tanya aku, sapa masuk final eh?
colombia ehhh?
hahahahahahaha... penat aku bantai gelak ke dia..
sabar jelah laki aku ni..



pakat duk gila ke neymar ni pulak.
idok le hensem mana ponnn..
aku tgk dah mcm myanmar je pun.
tapi awek dia hot.. huahuahua..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...