Friday, July 11, 2014

Novel lagi

lama lahai tunggu novel baru Norhayati Berahim ni.
skali keluar haaaaaaaaaaaaaaaaa..
2 skali engkau!
puas hati...


lama dah kut keluar, tapi aku yg tak tau.
2,3 bulan kut.
entahh..
bulan lepas la aku nampak kat kedai buku yg slalu aku beli tu.
tapi tak beli lagi sebab tgg gaji lah.
time tu ujung2 dah duit pun.
nak beli skali 2, mmg tak la..
rm60 jugak la 2 ketoi ni.
baru2 ni g kedai buku tu, baru borong.
last dah ni katanya..
laku ehh?
mcm biasa, sipnopsis buku ni tak membantu nak menggambarkan buku ni best ke tak.
tapi, as long Norhayati Berahim yg tulis. aku tak kisah.
beli je sebab pada aku harus best!
cinta pada manusia yg tak keterlaluan.
masih mengekalkan agama dan tuhan.
dan dlm setiap novelnya, akan ada ilmu baru yg kita tak tau and mungkin tak punya masa utk menelaah wikipedia utk ambil tau.
baca nove dia pun dah cukup.
bukan sekadar novel kosong yehhh..
tu sebab aku suka tulisan NB.
aku baru baca 1 je, tu pun sket2.
lambat lagi kut nak habis sebab baca siang2 je.
mlm iolls baca alquran.
target bulan puasa nak habiskan sebanyak juz yg bule.
Insyallah..
no, novel ni sampingan je skang ni.
cadangnya nak tunggu baca masa dlm pantang nanti..
tapi, tak sabar dah...
kena baca skang jugakk..
muahaha...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...