Search This Blog

Loading...

Friday, December 05, 2014

Susun plug elektrik

lamanya takda entry susun atur..
ghindu..
syiok baca entry susun atur org..

entry kali ni pasal plug2 elektrik kat dapur.
harus bnyk alatan elektrik kat dapur kan>
cemana korang organized plug barang2 elektrik?
peti ais, periuk nasi, kettle, oven@microwave dll.
yg memang sentiasa on like peti ais, senang la.
yg guna kejap2, and barang2 tu duk situ je.
camnoo??



aku guna menda alah ni.
beli lamaaaaaaaaaaaaaaa dah.
guna pun lama dah.
tapi kena tambah sebab banyak la pulak barang2 lektrik duk berhimpun situ.
tak cukup nak letak dah.
menda alah tu ada 2 je.
masalahnya, skang ni lupa beli kat mana.
agagaga...
nyesal dlu beli 2 je.
isk isk....

takda gambar barang2 elektrik kat situ pulak.
ritu ambik gambar plug je..
hehe...
situ ada peti ais, periuk nasi, steril botol amni, oven and pot air panas.
lokasi diorg mmg kat situ, sebab situ ada 3 plug.
mmg aku buat bnyk sebab nak letak peti ais and sebelah kc.
so, himpun smua situ.
yg slalu on haruslah peti ais.
kedua is pot air panas.
next is periuk nasi, pastu steril botol amni and oven.
pastu gilir2 la sangkut kat situ.
kadang2 guna toaster roti pun kat situ.
bertambah sesak.
kena tambah benda alah tu.
tapi lupa beli kat mana.
adoiyaiiiiiiiiiiiiiii..


1 comment:

  1. Hr2 ada org komen kt group kssa, beli kt kedai RM2..
    Sy xpenah beli lg..mgkin ada kot.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...