Wednesday, December 17, 2014

Storage boxes from Nile

rentetan dari entry kemas gobok 
dah nak kemas2 baju, nak simpan, haruslah ada tempat simpannya kan?


**pic from google

memula cadang nak beli storage boxes mcm ni.
dah berlambak kat umah. memacam size.
macam2 simpan dlm tu.
simpan dlm ni, insyallah elok je barang dlm tu.
sebab plastik and tebal kan?
nak susun2 pun senang.
harga depends, ada mahal ada murah. ikut size.

baru2 ni usha kat online.
sesaja duk surf and terdampar kat nile.
korang2 yg tengah cari boxes, nak simpan barang like kain2 baju ni, g usha sekarang.
pilih kat creative livestyle, then ambik storage boxes.
tengah ada diskaun skang ni..
murah la jugak..


2nd time beli kat nile.
1st time, beli baju raya.. hahaha..
murah kut baju2 dia. kena la dgn kualiti.
jgn la bajet beli dress harga rm70 dapat kain japaness cotton .. nan hadolah yeee...
servis laju diorg ni.
beli hari ni, setel payment, terus dapat notification dekat email.
tak esok, lusa sampai lah barang tu.
kalau ada problem, diorg akan update dgn korang balik.
mcm aku hari tu lambat sebab aku takda kat umah masa parcel sampai.
so diorg update thru email balik.
courier servis pun call 2,3 kali.
puas hati!


ni yg aku beli.
2 saiz besar utk simpan bantal.
3 saiz kecik sket utk simpan baju2.
nak tgk, klik sini.
tgh ada diskaun lagi tu. g beli cepat..
macam2 design ada.
harga tak mahal sgt.
1 rm5.30 je.
yg utk isi bantal tu 1 rm6.50.
aku ambik kaler biru. ada kaler hijau dgn oren klau tak silap.
aku nak beli lagi nnt.. banyak nau baju nak simpan.
kualiti sokay la takat nak isi kain.
isi yg berat2 tak blh kut, kang terkoyak.
yg saiz besar tu, nak isi bantal, comforter, molek la..
belum isi lagi yg tu.
bantal2 setakat la ni aku simpan dlm almari.
maybe utk lebih proper, letak dlu dlm beg ni, pastu simpan dlm almari.
tu nanti2 kita buat eh.




hasilnya..

penuh 2 beg.
tapi idok le aku isi penuh, kang tak larat nak angkat pulak.
lagi 1, baru isi suku bekas je.
pasni nak simpan baju2 suami pulak.

masalahnya..
nak simpan kat mana ini semuaaaaaa??

lepas tu kannnnnnnn..
almari baju kerja kita tu dah longgar.
sebab banyak baju keluar..
kena isi balik..
ehek ehek ehek.



jom g jakel.. muahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...