Search This Blog

Loading...

Thursday, January 29, 2015

Adik dan Kakak



Alhamdulillah..
Syukur..
Terima kasih Allah atas kurniaan yg indah ini.

walau letih, seronok mengatasi segala.
seronok layan kerenah anak2 yg macam2.
walau bule buat mama tidor berdiri, tapi mama suka.
seronok layan kakak yg makin besar, makin matang, makin bijak, makin banyak akalnya yg tak terlayan.
kakak yg sekarang asyik la nak meriba adik, nak pegang adik.
seronok layan adik yg makin besar, dah pandai sembang, dah pandai senyum, dah pandai menangis bila mama tinggal, dah pandai merajuk.
hehe..
kamu semua comel sgt anak2!



ini waktu paling tenang buat mama.
tenang sebab korang smua dah tdor.
hahahahaha..
tengok anak2 tdor, memang bule menenangkan jiwa.
bukan sebab dah tak bising, tapi memang tenang.
kakak yg tak pegi jauh dari adik.
nak tdor sebelah adik je.

moga kamu berdua terus begini sampai besar, sampai bila2.
sentiasa bersama eh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...