Search This Blog

Loading...

Thursday, January 22, 2015

MAM Clip

anak2 aku smua aku belikan botol susu from MAM.
aku penah buat entry pasal tu.
kena skali dgn Amni dlu sebab keliru puting.
so utk adiknya, aku belikan botol MAM siap2.
mahal pun pejam mata jelah.
kang jadi lagi mcm kakak dia dlu, jenuh.

adik senang kena tipu.
kakak dlu payah.
adik bnyk bunyi, asyik la nganga je mulut tu.
so, mak ssumbat puting.
hahahaha..
mahap dik. bukan mama sengaja nak tipu awak.
tu je bule buat awak diam.
acanerr..
kakak awak dlu tak nak puting tiruan, nak yg ori je.



nahhhh..
tok umi menyampah tgk puting ni sebab dia kata besar.
nak buat camne, MAM punya, gini jelah.
harga klau tak silap RM32.
lebih kurang la, dah lama beli.
so, puting@candu ni takleh hilang yeh..
tapi idok le dia mengisap selalu pun.
klau duk dgn mama, aku bagi time dia nak tidor je.
klau dia nak tdor, pas menyusu kadang mulut duk kumat kamit lagi.
nak bagi lali, ralit, so puting la.
ralit isap pastu terlena la.
klau dia betul lapar, ko sumbat puting, tak da maunya pun.
sesaja bagi, jarang dia nak layan.
ajar sgt pun tak elok.
asyik isap puting je, lama2 jongos pulak awak dik.
kadang2 bagi puting dlu sementara nak buat susu.
dia pun, bila dah terlena, diluahnya puting tu.

puting ni kecik.
takut missplace, cari tak jumpa, susah jugak.
bekas puting tu dah hilang, tak tau jatuh kat mana.
so, aku beli tali dia.


utk puting MAM, kena pakai tali dia je yeh.
klau beli yg lain, mcm tak masuk je.
dah lama bertanggung nak beli tali ni.
sebab, mahal!
tali je punnnnnnnnnnnnnnn..
bila bekas puting tu hilang, kena beli jugak la tali ni.
lagipun senang ada tali ni.
harga RM21 camtu.
tali je pun, mahal kan?
hahahaha..
cheapskate mak ko dik.



so, bule kepit kat baju Aniq.
Insyallah tak hilang.
klau hilang pun, ada kat kakak.
dia kepit kat baju dia.
pastu bila adik nangis, dia sumbat puting.
pastu dia kena la bertenggek tepi adik sebab puting kepit kat baju dia.
apa saja la ko kakak oi.

2 comments:

  1. Hahaha, lawak plak.
    Kakak xterfikir nk tanggalkn kepit tu dr baju dia ke?
    Tp OK jgk, kakak jaga sebelah smentra mak bancuh susu.
    Hihi, comelll

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. gitu dah kakak tu. saja nak main. kadang dia isap puting adik. sabor jelah

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...