Search This Blog

Loading...

Tuesday, January 27, 2015

Untuk suamiku..

22 jan lepas besday incik suami.
yg ke 33.
kekek..
awak dah 33 pa.. mama baru 32. ujung thn baru 33..
suami bulan januari. isteri bulan disember.
dekat setahun beza umor kami. tapi masih tahun yg sama..

thn ni tak sempat nak buat seprais mcm thn lepas dah.
tak sempat plan apa2.
awal bulan hr tu ada beli kad.
masa g bookstore, tgk ada kad comel2.
geram pulak.
so saja beli nak kasi hasbeng.
konon nak pos, biar sampai on his besday.
skali bini lupa.
damn!
so, takda sepraise.
kekeke..
takpelah.. thn depan plak kita seprais yee..

22hb, hari kamis.
23hb besday adik aku, afizah.
25hb besday adik aku, afiqah.
berderet2 plak diorg.
so, jom kita celeb skali.
jumaat mlm, pas blk keja, pas maghrib, siap2 nak blk dinner kat umah abah.
takda menda pun.
umi masak nasi kuning, then aku beli pizza and kek 4slices.
saja beli camtu. slalu beli sebiji besau tak pernahnya habis.
membazior. so, thn ni kita jimat.
blk umah, smua dah duk tunggu nak makan.
ater, pkoi 9.30 baru sampai.
haruslah lapar. umi siap makan dlu.
tak aci btoi. pastu yg lain menyusul.
takda potong kek, tak gambar apa.
sebab memasing dah lapar.
tok abah ngan tok umi lagi exsited tunggu cucu dari tunggu piza.
kekeke..
pas mkn, layan maharajalawak mega peace yoo..
geram sebab virus selamat lagi.
bila korang nak keluar haaaaaaaaaaaaa..

suami tuntut hadiah.
amboihhhh..
hadiah besday mama pun awak tak kasi lagi.
so, klau awak kasi mama hadiah, baru mama kasik papa hadiah.
aci?
kakakaka..

takpe.. weolls tak kisah sgt pun bab hadiah ni.
janji ingat, ok je.
dua2 jenis hati kering, so tak da hal.
tak payah tunggu besday nak kasi hadiah kan?

utk suami..
selamat hari lahir. moga panjang umor, murah rezki dapat belanja bini and anak2 mu.
and moga terus tabah utk layan kerenah isteri dan anak2.
paling dasyat haruslah kerenah isteri ye dok?
bini mu selalu sentap pun sebab awak jugak kan?
hahahah...
redho yeeee..
saya pun redho  layan kerenah awak yg hari2 nak nak saya masak.
nak makan nasi lauk ayam jeeeeeeeeeeee..
+___+


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...