Monday, March 09, 2015

Cabutan bertuah : electronic iron

sepanjang hidup aku ni, susah la sangat aku nak dapat cabutan bertuah.
tak berapa nak bertuah kut.
bhahaha..

kejadian ni last month.
ada majlis sket kat opis.
sempena besday dato VC yg ke 60.
lepas aktiviti senamrobik mingguan, ada bacaan doa selamat dan jamuan makan sket.
masa mkn tu ada cabutan bertuah.
pagi2 masa tgh berebut nak thumb print tu, ada staf duk edarkan borang utk cabutan bertuah.
isi jelah dah duduk sebelah meja thumb print tu.
dah habis aktiviti, nak makan, tgk ramai lahai org.
takpelah, balik terus and nak mkn kat luar jelah.
malas nak bersesak.
rupanya masa mkn tu diorg buat upacara cabutan bertuah.
bnyk gak hadianhnya.
ada hamper and barang eletrik.

lepas makan, dah otw nak balik opis, ada opismate whatsapp kat aku.
nombor aku naik utk cabutan bertuah.
ainyonyoooooo..
terkejut makencik.
hahahha..
jarang sgt nak dapat kot..



jadiklah walau cuma seketul iron biasa.
siapa nak bagi kan?
dato VC bagi niiiiiiiiiiiiiiiiiii..
kau ade??


aku suka je iron mcm ni.
berat, rasa iron tu elok je compare dgn iron yg ringan.
yg tgh guna kat umah skang ni pun lebih kurang mcm ni gak cuma warna hitam.
berkhidmat sejak kawen sampai hari ni.
so, yg ni kita simpan dlu.
kut yg sedia ada rosak ke apa, boleh guna yg ni pulak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...