Monday, April 20, 2015

ASG 2014

Alhamdulillah...
setelah 10 thn di sini, mencari rezki.
2 tahun pertama, berstatus kontrak.
lepas tu dapat tetap.
2 tahun lepas tu, disahkan jawatan.
masih disini hingga hari ini.
disinilah kerjaya aku bermula..
amboihhhhh..



opismate..
dengan batik rasmi.
diorg pakai batik baru.
aku pakai batik lama.
batik baru, buat kurung moden..
mcm ketat sket.. frust kak yah!

semua jabatan kerajaan ada majlis ni.
penghargaan utk kakitangan.
terima kasih kepada majikan aku..
kepada bos, kepada kawan2 seopis, rakan seunit, kepada mak bapak, suami, anak2, media2 sosial yg tak jemu2 menyokong saya dari dulu kini dan selamanya..
ehhhhhhhhhhhh..
pang sedas nak?
bajet dpt oscar ke hapa ko ni..
over. bhahahaa.



slot aku disampaikan oleh MB Perlis.
senyum sentut kak yah.
ketaq lutut uolls nak naik pentas.
depan pentas ada raja oiii..



bersama semua penerima anugerah 2014 dan tetamu vip dan Raja Muda.

gambar ni dari FB MB Perlis.
kerlas kau, gambar aku yg terpilih..
ko ade?
hahahaha..



cenderahati..
jam tangan, sijil penghargaan dan wang tunai.
Alhamdulillah...
moga dengan penghargaan ini, kerjaya aku akan lebih bagus.
dan aku akan lebih bersemangat dlm kerja aku2..

terima kasih Allah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...