Wednesday, April 08, 2015

The Inquisitive




jumpa ni kat Aeon Equine.
dekat bukit jalil nun.
masa aku g umah kazen cuti raya cina lepas.
sronok g aeon tu, tak ramai org.
cumanya barang tak la bnyk sgt, but sokay je.

nampak 24 Dec, laju2 beli.
The Inquisitive kah aku?
ada la jugak sket2..
cumanya kadang2 ada perasaan malas nak ambil tahu.
hihi..
waktu rajin, aku google je.
pastu tanya laki. hahaha..
dia wikipedia aku.
bnyk benda dia tau nak2 bidang kerja kami.
dia lebih inquisitive dari aku sebenarnya.
dia mlm2 mengadap laptop sampai pagi.
ingat main game, tapi duk google, wiki mcm2 hal dunia it.
aku ngadap laptop mlm2 duk update belog.
pastu baca beautiful nara... hahahahaha..

tapi part maskot tu memang kuanghajaq...
mcm kena jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
utk date lain, ada je pun maskot bird la, tiger la, bear la.
utk 24 Dec ko letak maskot tu yeh.
sentap iolls...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...