Search This Blog

Loading...

Friday, May 08, 2015

Mat sengih


anak teruna aku ni, mat sengih sket..
agah sket je, sengihhhhhhhhhhhhhh je.
baguih dik..
mama dlu masa peknen awak asyik masam je.
letih peknen, alahan bagai.
seb baik tak kenan.
bhahaha..

blk keja, sampai  umah pengasuh, dia duk tunggu kat depan dah.
pengasuh kata, pkul 5 dia dah gelisah serba tak kena.
kluar duk luar, senyap.
dah hafal timing dia.
klau pkul 6 aku tak sampai lagi, sambung gelisah lagi.
sabor jelah.
nampak je keta mama masuk, melonjak2 dah dia.
nampak mama, tersengih2 dah.
hilang letih keja mama tgk awak dik..

dia duk diam, kita panggil je, terus sengih...
pastu mulut bising laaaaaaaaaaa.
mengikut sapa tak tau..
heheheh..
budak ni baik je.
tak de nak meragam, menangis tak tentu hal.
ada la sket2, tapi ok je.
Alhamdulillah, senang nak jaga.
bukan nak puji anak sendri, tapi itulah hakikatnya..
semua pun kata gitu.

sesapa ambik pun takda hal.
agah sket, sengihhhhhhhhhhhhhh.
agak banyak, mengekeh gelak.

Terima kasih Allah utk amanah terindah ini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...