Search This Blog

Loading...

Tuesday, June 23, 2015

Kacang Parpu Hajar Crunch

korang..
kuih raya dah beli ke belum?
dah order eh?
takpe, kuih raya kena ada barulah raya kan?

disamping beli kuih raya, meh kak yah nak hasut korang smua..
meh beli kacang parpu pedas ni..
lazat woh!!




nin dia....
buat kudapan di hari raya memang menarik ni.
korang takkan rasa jemu and takleh benti mengunyah sebab sedap!
pedas2 and rangup.




dijamin sedap, tidak hapak dan menyelerakan.
korang takkan menyesal punyalah beli ni.
makan masa buka puasa pun sedap ni.
tak payah makan nasi dah, makan ni je..
bhahahahah..

kat umah aku kejap je setel ni.
Amni pun suka.
sebab ralit sangat mengunyah kan?
tahap kepedasan tu tak la melampau, lite2 je.
budak 4 tahun pun boleh tahan.



sebalang ni cuma RM13 sahaja.
berat 400gm.
meh order lekas, kita pos ke seluruh Malaysia.
kos penghantaran RM6 saja...
GST kak yah tanggung.
gitewwwww..

sapa nak meh pm kak yah laju2.
order dibuka hingga hujung bulan ni je.
sebab pengeposan akan dibuat mulai bulan depan.
lambat2 kang abang pos tak nak hantar.
kan dah rugi tak dapat rasa kacang parpu pedas ni.

boleh email : azziahnawawi@gmail.com
whatsapp/mesej : 019 5735910

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...