Search This Blog

Loading...

Tuesday, July 07, 2015

Souvenir dari Aussie

bulan 3 kut ke bulan 2, kak ipar and abang aku g aussie.
lupa dah sebab dah lama.
bhahaha..
kerlasss kau g aussie berdua an..
seminggu kut.
anak2 tinggal.
honeymoon.
bhahaha..

trip opis kak ija.
kali ni tak g ramai2 mcm g Vietnam dulu dah.
pergi berdua je.

blk dr jalan2, dapat parcel dr diorg.
ada souvenir sket katanya.
semua kat sini dapat.
abang, adik, pizah dapat tshirt.
Amni dgn Aniq pun dapat tshirt.
abah dgn papa dapat cap.
umi dapat beg.
aku dapat apa?






















































suwittt oh...
sayang nak guna ni..
hahahaha...

tapi dah guna dah pun.

tq lah dear sbb kasik sesuatu yg comel ni.
masuk dapur je pakai apron walau cuma nak basuh pinggan.
over nau..


6 comments:

  1. Fuyoo, Aussie saja, penuh2..
    Kerlass kak yah masuk dapoq pakai apron brand Aussie :p...
    Cute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai apron aussie, kalau masak makin sedap sokay la. hahahahahaha

      Delete
  2. comelnyaaaa..suka dengan corak aussie dia

    ReplyDelete
  3. Bestnya dapat sourvenir dari oversea. Pasni makin rajin la memasak yea. hehe
    salam ziarah dan salam lebaran

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak rajin la sangat.. hehe... tq sudi singgah

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...