Search This Blog

Loading...

Monday, October 05, 2015

Warna warni




warna warni pinggan mangkuk..
ahahaha..
ceria dok?
selera dak nak makan tgk kalerfull mcm ni?

saja je ni, hidang dlm pinggan plastik pulak, ada kaler sket.
biasa kaler putih je kan?
pinggan tu dr tupperware.
tebal kau, kalau katok kepala mau bengong jugak la.
ada 4 biji semua, 2 biru 2 pepel.
lama dah beli.
mangkuk tu made in thailand, 3 biji rm5 saja.
tebal jugak.

menu simple je hari tu.
goreng telur mata sebab rasa dah lama tak mkn telur mata.
pastu goreng bilis sebab ada sambal lebih.
dlm mangkuk, sayur campur and ayam goreng kunyit yg semlm punya.
panaskan balik je.
pastu semua setellllllllllllll..
lauk simple, tapi sedap.
sayur tu aku sorang jelah makan.
papa and Amni, hadap bilis ngan ayam je.
bosan weh hari2 mkn ayam.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...