Search This Blog

Loading...

Wednesday, December 16, 2015

Cik kuntum diva


ni kalau che ta tengok, mau menangis dia.
hahahahaha.
sabar jelah budak ni sorang.
bawak kipas tu nak pasang kat stroller adik, dia pulak ambik guna.
panas katanya.
sanggup tu, sebelah tangan makan sebelah tangan pegang kipas.
org kat kedai tu peratiiiiiiiiiiiii je kami.
buat kering jelah.
berkat bawak kipas, banyak dia makan nasi hari tu.
ni masa keluar ngan mak and adik aku.
pegi beli barang kat Jitra.
singgah makan kat kedai ni, ada nasi and daging bakar.
sedap gak daging tu.
selera Amni makan, ngan sup daging tu.
takpelah mcm mana pun awak, asal awak makan elok, mama layan jelah nak oi.

4 comments:

  1. comel aja makan sambil kipas letak sebelah

    ReplyDelete
  2. tak mengalah..makan nak berkipas.. hehehe..
    takpe, mamanya layankan je la janji tak buat perangai masa makan kan..
    comel betul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq untie... tu la, layan jelah janji nak makan..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...