Search This Blog

Loading...

Thursday, December 24, 2015

It's my birthday!!!





Alhamdulillah...
terima kasih Allah utk nyawa ini, sehingga hari ini.
dah 33 tahun..
tak berapa nak muda sgt dah..
hihi..



mandatory katanya..
yelah, umor meningkat kan?
moga seiring dengan peningkatan umor, buat kita lebih dewasa dalam mendatangi hari2  mendatang.
eceewah..
dan2 ayat pun jadi skema kau kak yah...
ya, moga aku lebih dewasa, lebih rasional, lebih istiqamah..
dan lebih sabarrrrrrrrrrrrrrrrr dalam menempuh dugaan hidup ini.
hahaha..
hidup tak selamanya indah..
we have to face it.
moga kebahagiaan itu terus jadi milik aku.
moga Allah permudahkan semua utk aku.
urusan duniawi dan akhirat.
aku tidak meminta yg tidak2.
siapa saja yg tak mahu menjadi kaya, cantik, kurus, bahagia...
namun tak semua yg kita minta tu kita dapat kan?
takpe, cuma kita perlu berusaha lebih kuat utk capai semua tu.
harapan aku dia hari lahir yg ke 33 ni, aku nak jadi lebih baik dari tahun ini.
dari segala aspek.
Insyallah....


happy birthday to me..
dah berpusing semula mcm aku kecik2 dlu umi kata.
sama hari dengan MaulidurRasul..
selawat dan salam utk junjungan besar Nabi Muhammad SAW..



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...