Search This Blog

Loading...

Monday, January 18, 2016

Rambut baru Aniq

dah ada anak jantan, kena la g gunting rambut ye dok?
anak sulung perempuan, tak payah pikir pasal nak gunting rambut bagai kan?
bila ada Aniq, asal nak gunting rambut, haaa dah menggelisah dah mak pak kau nak oi..
sebab, susah laaaaa.
budak kecik kan?
kategori baby lagi la ni ye dok, bawak 2 tahun..
susah kut budak besar ni nak duk diam masa gunting rambut.

ni kali ke 3 kut gunting rambut dia.
dah panjang, dah sampai telinga, so kena gunting la.
sian pulak dia, panas.
2 minggu lepas kut ni.

cam biasa, apaknya g kedai mamak jelah.
feberet pak dia.
syok apak pun kena massage ngan mamak.
hahahah..



mamak ni pandai sket.
slow2 ja dia buat.
so, blh trim lebih sket.
elok ja dia duk diam.
aku pesan siap kat papa jgn duk kepit tgn Aniq tu kuat sgt.
sebelum ni dia p kepit tgn Aniq, tak bg budak tu gerak langsung.
mana dia tak ngamuk.
kali ni dia pegang kat badan, tgn biar lepas.
dia pun tau, duk diam ja mamak tu duk pegang kepala.

tapi dah lama sket....






































pusing belakang, tengok mama, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
hahahahaha
nampak dah sebek2 dah mulut tu.
mamak tu pun laju2 ja edjas rambut depan sebab Aniq dah ngamuk.
jemu kut.
apak pun malas dah nak pegang suh mama ambik cepat2 sebab Aniq nangis makin kuat.

dah mama ambik, peluk2, diam la.
sabar jelah budak ni.
bagi susu, pastu aktif balik mcm biasaaaa.
siap nak turun jalan lagi.
adehhh..
tunggu papa pulak gunting rambut.

nak tgk rambut baru dak kembong?

































kahkahkahkah..
sabar jelah tgk rambut depan tu.
dah mcm abu bakar ellah dah dik..






ok, mama letak gambar yg ensem sket.


haaaaaaaaa..
ni baru ensem.
blh je sikat ke tepi, so ok la rambut tu.
mama pikir pasni kena beli mesin potong rambut sendri la.
senang keja.
bila2 pun blh potong dik kan?
takda la awak nak nangis dah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...