Search This Blog

Loading...

Thursday, February 11, 2016

Perangai manusia

entry omongan kosong..
saja nak share apa yg aku lihat,a pa yg aku rasa..
takda kena mengena dengan sesiapa...

org ni mcm2 perangai kan?
rambut sama hitam hati lain2.
eh, dah takleh guna peribahasa tu.
sebab sekarang pun rambut dah mcm2 kaler.
apatah lagi hati ye dok?

ada org, bermanis muka dan hati baik.
bonus sgt tu.
ada org muka tak berapa manis hati pun tak berapa baik.
ni bnyk kut.
ada org tak berapa manis muka tapi hati baik.
susah nak baca org mcm ni.

macam2..
aku pun bukanlah baik sgt.
takmolah duk kata org tu begini org tu begitu..
cumanya hairan.. hairan sebab depan2 kita ni nmpk nau hipokritnya.
jenis yg bermanis muka tapi hati, nauzubillah..
takut aku nak berhadapan dgn org mcm ni.
sebab kita taktau apa dia nak kata apa dia nak buat.
depan kita kemain cakap elok, belakang kena tikam.
biarlah jumpa org yg mmg tak manis muka sgt, mulut tak manis sgt.
sebab kita dah tau camni perangainya.
bukan semua org mulut tak manis tu tak baik kan?
mcm aku.
bhahahaha.
sory aku bukan sweet talker.
aku tak reti nak puji2, nak bodek2 smua tu.
tak suka, nak cakap direct mcm tak sesuai kan?
so, senyum jelah and iyakan je.
tak susah pun.
daripada dah mmg tak suka, lepastu beriya puji padahal kat belakang kutuk kaw2.
not gud.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...