Friday, April 22, 2016

Dah lapang sikit..

Assalamulaikum..
sikit lagi nak cukup sebulan tak hupdate blog.
mak tak sempat nyah..

Isnin minggu lepas final exam paper multimedia.
rabu lepas exam malaysian studies.
dah habis exam ni rasa bule bernapas sket..
eh, mcm kan sebelum ni bizi nau sampai tak sempat bernapas kau ehh..
propa...
studynya harammmmmmmmmmm..
hujung2 jugak ko pulun.. mcm biasaaaa..
mujur jugak sem ni subjek senang tapi kena rajin baca sket la.
assignment pun senang, exam tu ok la jugak.

bulan lepas bizi siapkan assigment.
kali ni gigih sket, 2 minggu sebelum due aku pulun dah.
kalau tak, esok lusa nak due baru aku pulun.
hahaha.
pulun awal sket sebab masa due tu kenduri nikah adik aku.
dah sebulan.
soon aku share.
dah selamat lagi sorang adik aku kawen.
Alhamdulillah, semua berjalan lancar.
tinggal lagi 2, masih skolah.
abang@Azrie tgh tunggu panggilan UPU.
dia lepasan STPM.. result dia thorbaekkk..
now kira pointer, tak mcm dulu2..
dapat 3.5 and best student skolah dia.
syabas abang!
sebak aku masa dia send result dia..
duk kat rumah skang ni membuta jelah kejanya..
hari tu keja kejap, pastu benti.
now duk melayan mak aku jelah pegi mana2..
jadi driver mak.. hehe..
kesayangan, and dia pun close ngan aku.
dulu kecik2 aku bnyk jaga dia.
gep bnyk tahun kan?
sorang lagi yang last, adik@Afiqah tahun ni exam PT3.
yg tu steady, dr kecik dah cerdik mcm kakak dia ni.
ahak ahak ahak..

dah habis semua kenduri tu, lapang sket la rasa.
pastu kalut ngan keja2 opis la.
blk rumah, ngan hal rumahtangga pulak.
mlm2 konon nak on lappy nak update...
sudahnya nan hadooo..
bagi anak tidor, ngan mak skali hanyut.
kadang2 pkul 5 pagi baru bgn isyak.
hahah..

okes, harap2 pasni ada kekuatan nak update.
ada jugak buka blog, tapi tak tau nak update menda.
gambar berlambak dlm phone tak transfer lagi.
dah transfer gambar nnt baru ada feel nak update.
bnyk nak share ni..

okes.. see u soon.. daaaaa..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...