Tuesday, July 26, 2016

Hai

Assalamualaikum..



haishhh laa, lama betul tak update.
mahap la wahai belog kesayangan.
ni bukan ayat klise tapi ye, aku agak bizis.
bulan puasa bawak ke sekarang ni.
bila masa free aku blog walking je.
sebab yg tu wajib.
buat pengubat stress aku, aku baca blog2 kegemaran.
heheh.
nak menulis di blog sendiri perlu kekuatan sket.
kang ntah apa2 aku merapu.
tulis padam, tulis padam.
sudahnya, tak da entry.
bila jiwa tak berapa stabil, aku tak menulis apa2.
nak create entry baru tapi mcm blur.
hidup pun mcm huru hara sket lately.
kumpul kekuatan utk kembali menulis.
harap aku masih mampu.
hehe..

ok, jumpa lagi nnt.
kita transfer gambar yg berlambak tu dlu.
mcm2 nak share ni, soon yeh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...