Search This Blog

Loading...

Thursday, September 22, 2016

Happy 2nd Birthday Adik Kembong

pejam celik pejam celik, wahhhh hari ni dah 2 tahun usia adik kembong@ Muhammad Aniq Mirzaa..
besaq dah hero mama...
dah mcm2 sangat dah perangai dia tu..
sabaq jalah mak hang ni dik oi..

Selamat hari lahir anak mama..
kombat busyuk masyam mama..
mangsa gomol mama ni..
bau masyam awak sangattttttttttttttttttttttttttt menenangkan mama.
tak la masam sgt, wangi je dia ni.
aku tak bule anak bau masyam yehhh..
mlm2 nak tukar baju tidor pun kena sapu bedak.. hahaha..
sebab nnt nak sayiang2 sebelum tido.

mama doa hari2, minta pada tuhan supaya lindungi adik.
minta Allah jaga adik, murahkan rezki adik, permudahkan segala urusan adik, lindungi adik dari sebarang bencana dan penyakit merbahaya.
semoga adik membesar dengan sempurna..
jadi budak baik, anak yg baik, adik yg baik, insan yg baik.
jadi manusia berguna kepada semua nnt yehh..
paaaaaaaaaanjang lagi perjalanan adik di dunia ni.
yg pasti doa mama sentiasa mengiringi Aniq..
mama sayang sgt Aniq and kakak also..
#muahciked

Aniq dah besar nnt, jgn lupakan mama tauuuuuuuuuu..
jgn lupakan papa dan kakak jugak.
jgn lupa pada semua org yg pernah berjasa pada adik yehh..

esok kita celebrate besday adik ehh?
mama kasik supriseeeeeeeee..
tungguuuuuuuuu.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...