Friday, February 10, 2017

Cerita Decor : Wall of Frames...

tahun lepas punya gambar, tahun ni baru cerita..
lama dah duk terperam, edit tak habis.
taip sekerat, save. pastu luuuupa..
haishhh..

nak share wall of frames kat rumah aku ni ha.
dlu dah pernah share pasal ni.
ni aku ada tambah beberapa frames gambar.



tambah sticker Family tu, then 5 ketul frames di tepi dan bawah.
sticker tu aku minta adik aku buatkan.
aku tiru dr Lazada.
memula nak beli ja kat Lazada tu, tapi adik aku ada stok sticker lagi.
so, aku buatkan tulisan tu, print and bg dia buat.
kat Lazada dlm rm9.90 kut.
tak mahal pun, tapi ada gak yg cecah belas2 ringgit.
kena pandai cari la.
ada gak aku beli 1 lekat kat dapor.
nnt aku share.
tapi tak best sebab tak lekat kuat.
maybe sebab dinding simen, kalau tiles lekat sket kut.
so, aku letak selotep pulak kat atas. tak lawaaaa.
ahahaha..
sticker tu elok la, tapi bila lekat selotep tu jadi tak berapa cun.
nnt aku share.

sticker Family yg adik aku buatkan tu pun sama gak.
tapi guna selotep besar yg mmg khas utk sticker, so tak la nmpk cacat sgt.
lekat elok la sampai hari ni.
dah berbulan dah lekat  tu.

frames baru 5 ketul tu aku lekat guna arcylic tape ja.
yg jenis transparent tu.
yg org guna utk lekat plate number tu.
letak penuh keliling, ha lekat kuat.
frames tu pun berat jugak, yg putih tu cermin kaca.
guna tape tu mmg puas hati.
nnt nak tanggal pun senang, tak melekat kat dinding.

susunan frames tu aku hantam sajaaaa.
dah siap, mcm tak berkenan pulok.
frames yg atas2 tu husband drill terus.
rasa nnt nak tukar frames bg nmpk seragam sket.
dah bercampur2 frames tak lawa jugak kan?
kaler pun tak sama.
ada hitam ada koko tua ada putih. hahaa.
suka ati aku ja.
cadangnya aku nak buat canvas frames.
ada tgk kat google hr tu.
lawa..
maybe sebab susunan and gambar tu sendiri.
ini gambar ambik pakai hp ja. hehe..

ada lagi gambar yg dah dlm frames, tapi tak gantung pun.
gambar raya, gambar konvo Amni.
tak tau nak letak kat mana.
kena pulak frames mcm2 jenis.
pening jugak.
jawabnya kena beli frames sama dulu.
modal modal.. haha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...