Monday, January 01, 2018

Hello 2018

Assalamualaikum...

picture from Google

Selamat tahun baru to everyone..
iolls kerja hari ni yeh..
Perlis tak cuti new year.
so, bertabahlah..
but sokay je.. cuti pun nak buat apa sgt kan?
last week seminggu aku cuti. muahaha..
start senin, hari krismas tu, apply cuti 4 hari.
lagipun Amni ada orientasi darjah 1 hari khamis & jumaat.
walau parents tak digalakkan tunggu, tapi kena cuti jugak. kang sapa nak ambik dia balik skolah tu.
orientasi start pkul 8 pagi, tamat jam 12 tghr.
so, mak cuti direct teruslah.

disebabkan cuti, tak sempat nak buat entry on my birthday. hihi..
hari sabtu 24 Disember lepas..
tahun ni special sket. soon aku cerita. hehehehe..

so, now dah melangkah ke 2018.
mcm mana dengan 2017 yg ditinggalkan?

takdalah nak cerita azam tahun baru bagai.
mengarut je pun. hahaha.
aku lah ni, korang2 aku tak tau lah.
ada je org yg set azam baru, then usaha dan berjaya capai. Alhamdulillah.
aku ni, hmmm, nan hado.
hidup biasa2 dan ala kadar je pun.

cumanya, berharap 2018 is better.
tak minta mewah, cuma berdoa semoga dipermudahkan rezeki.
rezeki yg luas dan mudah.
cukup segala keperluan seadanya.
rezeki sihat tubuh badan.
rezeki anak2 dan keluarga sihat sejahtera bahagia bersama.
semoga yg baik2 saja utk kami sekeluarga, juga utk korang semua..
Insyallah dengan izinNya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...