Thursday, February 22, 2018

Deco simple di dapur

Assalamualaikum

nak share deco kat salah satu wall kat dapur aku.
gambar lama ni.
sebab now, dah berubah wajah dah. aku tempek wallpaper.



frame tu beli kat Ikea
gambar, google, then print sendiri je.
sticker tu beli kat Lazada.
murah je pun, RM12.90 kalau tak silap.
tapi tak best.
sebab tak melekat kuat.
lepas 23- hari, luruh kau!
geram aku.
sudahnya aku tampak selotep pulak atas tu.
so, bertahan la utk hampir setahun. hahahaha.

bulan lepas, gigih aku panjat meja tampal wallpaper pulak.
buang semua tu, cuci sket habuk2 semua.
laki balik terkejut tgk eh dah berubah.
marah dia sebab aku letak kerusi atas meja makan punya nak tampal sendiri.
jatuh kang baru tau dia kata.
sebab bini berat katanya.
hampes.

nnt aku share gambar baru.
bila tak janji. hahahaha..
aku dah beli magnetic board Ikea, tapi masih tersadai.
cadangnya nak tukar semua fridge magnet kat peti ais lekat ke situ pulak.
tapi bertangguh lagi keja. nunggu laki aku la ni.
kalau aku reti drill sendri, lama dah setel.
banyak je nak buat ni..
sabau jelah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...