Thursday, July 05, 2018

Syurga utkmu wahai anak..

Assalamualaikum...

Malaysia semalam menjadi hiba rentetan kes adik Adam Rayqal..
newsfeed pasal tu mmg penuh je semlm.
aku bizi betul kat opis semalam sebab ada audit datang.
ada sedikit masa luang waktu menunggu tu, sempat la jenguk FB kejap.

sedih, marah, kecewa, semuanya bercampur baur.
Allahuakbar...
taktau mcm mana nak tulis.
memang menitik air mata baca kisah tu.
pagi ni, ada yg share video masa pengkebumian..
no words..

semoga kamu tenang di sana wahai anak.
syurga yg pasti utkmu..
semoga ibu bapa mu terus tabah dan kuat utk menghadapi hari mendatang.
wajah comel kamu sudah pasti akan sentiasa dalam ingatan semua..
Al-fatihah utkmu anak..


***************************************************************

manusia kini makin hilang pertimbangan.
akal waras sudah tidak dapat dikawal.
berbalik lah kita kepada Tuhan.
jadikan agama sebagai pegangan hidup, jangan dibiar hidup tidak bertuhan.
semoga kita semua sentiasa di bawah lindunganNya dan dilimpahi rahmatNya..

No comments:

Post a Comment