Thursday, November 15, 2018

Cinta Tiada Ganti

Assalamualaikum..

korang kat sini ada yg layan drama Cinta Tiada Ganti?
ok geng..
hehe
aku layan dr 1st episod.
gigh nau kannn
semlm dah masuk episod 91 kut
xlambat dah nak habis
100 episod kauuuuuu

aku layan tu sebab baca promo katanya adaptasi cerita dr Filipina tu..
Sanay Wala Nang Wakas..
cerita dlu mmg meletop. telenovela
and mmg aku layan. hahaha
siap ponteng kelas ok.
cerita diorg mmg real ah..
dia punya jahat tu oii kita yg tgk ni duk mendidih kat luar..
hahaha

Image result for cinta tiada ganti 

hero and heroin.
actuallah aku tak minat ngan si Aedy Ashraff tu..
tapi lakonan dia dlm tu, superb..
bila dia stress, dia nangis tu mmg menjadi ah
walau muda, bakat bagus. sila jaga disiplin dik kalau nak pegi jauh. hehe
Nelyda pon best selain dari comey gila. heheh
watak dia lemah lembut kadang rasa eh tampar kang.
tapi, menjadi.
comey, sopan, tak seksi..
bagusssss...

Related image 

Image result for cinta tiada ganti pelakon 

para pelakon.
pada aku semua act dgn baik.
semua watak menjadi nak2 si nenda tu. haha
Dian P Ramlee..
dia klau pegang watak jahat, menjadi sungguh.
dulu cerita Lara Aisyah, gitu  jugak la jahatnya.
watak Eliza@Raihana tu aku suka. dia belakon mmg menjadi.
dah la cun walau tak muda belia lagi. hehe
lain2 pun pelakon pun ok.
klau aku kat tempat Bella pun konpius nak pilih sapa. hehe

so far jln cerita dia ok.
takda la meleret sangat walau ada ja scene yg aku tak suka sgt.
like masa watak ariana and fatin tu. tapi sokay la penyedap cerita
lagipun adaptasi dr luar kan. so,, ada beza dgn cerita melayu. hahahaha

semenjak ada recorder astrok ni, tu yg blh layan
record dlu, tengoknya kendian
aku record, kang aku layan terus 5 episod. pastu iklan smua leh skip.
so tak buang masa.
cerita ni every weekdays, pkul 6 ptg
mmg tak sempat nak layan. so record terus episod, pastu baru layan.
senang keja aku..
dulu layan online, ada page yg dah cut iklan..
tapi kadang tak sempat gak nak tgk.
now, masa nak lipat kain ke, weekend yg agak senggang, anak2 dah tidor, haaa mak punya me time. hehehe

so, xbnyk episod dah nak habis.
pas ni tak tau la cerita apa pulak.
aku ni sesaja ja layan isi masa lapang..
cerita yg kena ngan jiwa, tak meleret ok onz.
klau cinta cintu org kaya meleret tah apa2, kirim salam la.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...