Tuesday, March 05, 2019

Men vs Women

Assalamualaikum...



buku ni aku tak beli pun
belek2 je..


ni kat belakangnya..
betoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sangat
hahahaha
dan ramai yg setuju dgn aku bila up kat socmed

mengapa peta blh menyebabkan penceraian tu on point btoi
aku ngan pak incik tu, klau bab map, oiii mmg huru hara
tapi takda la sampai cerai. ajerrr gileeeer
tapi bebai2 la
aku la yg bebai tu. hahaha

kalau g memana yg kena tgk map, aku biar laki aku sorang jelah yg tgk.
kalau dua2 tgk, mmg huru hara
sebab aku kadang takleh agak jarak tu.
bila nak belok, 100m, 200m turn left...
nmpk simpang, ha kona konaaaa
padahal jauh lagi
pastu kena marah ngan laki sbb salah simpang
pastu bebai. hahahah
tapi dia pun kadang mengundang jugak.. kekadang suruh aku tengok sbb dia nak drive la apa la
sudahnya salah simpang
kalau dia tgk sendiri, ehh betul pulak beloknya
pastu, kalau aku drive g memana sendiri, then tgk map, eh ok je.
kalau dua2 tgk map, selalu salah.
bahana btoi. hahaha
kami prefer Google Maps dari Waze..

point nom 8 pun ramai yg setuju..
kita org perempuan blh buat lebih dari 1 keja dlm 1 masa.
lelaki? mmg tak aaaa
maybe ada, tapi tak ramai.
kalau laki aku kat rumah, cuti ke, or dia stay kat rumah aku keluar ke, then kita pesan la tolong buat itu ini.
ko bgtau begitu begini, sudahnya 1 keja je yg dia buat
tak pun tak buat apa langsung.
lupa, or tak ingat or apa2 jelah
pesan nnt sidai baju, buang sampah, keluarkan makanan beku nak masak japg..
yg dia ingat bab makan je. lain2 nan hadoooo
kena call utk remind.
tu biasaaaa
taktau lah laki korang cemana..
tapi gitulah laki aku..
tapi mujur jugaklah ada yg dia blh tolong dari takda kan.
dapat laki yg alert bab keja rumah, uii syukurrrrrrrrrrrrrrrr..

lelaki dan perempuan ni mmg diciptakan berbeza.
mana mungkin sama..
tapi yg berbeza tu lah saling melengkapi.
ko ada, aku takda..
ko takda aku ada, so completelah..
tapi kadang perbezaan itu menghancurkan jugak..
sebab tak mampu utk melengkapi..
😉😉

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...