Search This Blog

Just Simple Of Me..

i'm just a simple women..nothing interesting to share..biasa2 jek..
aku seorg yg happy go  lucky..suka gelak gelak..tapi klau ada yg xkena,aku mengamuk jugak sebab aku jugak seorg yg agak panasss baran!tapi masih boleh dikawal..aku seorg yg sangat sensitif...tgk cita sedih, nangis, baca novel sedih sket, nangis...kena tegur sket, nangis..mak tegur sket, nangis...huhu..that's me... aku ni baik orgnya...hakhakhak..btul..klau org minta tolong,aku tolong..klau aku xleh tolong,aku bgtau...aku seorg yg friendly...1st impression org bila tgk aku akan kata aku garang! yes..sebab muka aku mmg nampak garang..n sometimes aku garang jugak..bila dah kenal aku..aku xla garang xbertempat...ok jek...aku banyak ikut perangai abah...well...aku anak abah ok...

 mak aku beranakkan aku 24hb doblas.. ujung2 thn dah. klau umi tahan sket lagi, kasik kluar 25hb 12, haa, terbaek.. bl besday aku, 1 doniaa cotii... wuhaiiii

aku da ramai adik beradik.6 org..xla ramai sgt kan?huhu
aku yg ke2..ada 4 adik lagi dan masih punya ayah n ibu..n i love my family too much!!

aku seorang yg sangat mementingkan masa..why?masa tu emas kan?aku xsuka tunggu org n of coz aku jugak xsuka org tunggu aku.

actually aku seroang yg sgt particular..tapi sekarang ni,sifat tu semakin berkurang.sebab kadang2 ianya menyusahkan diri sendri.yelah,smua benda kena perfect,susah woooo..skang ni aku sesuaikan dengan keadaan la.nak memudahkan hidup.

i love reading!banyak dah koleksi novel2 aku tu.walaupun aku suka baca novel melayu,xsemestinya aku ni jiwang karat okeh!no no!aku pilih2 jugak nak baca n beli novel.banyak pengetahuan yg aku blh dapat dengan baca novel tu.sebab tu aku memilih novelis yg besh sajork!terutamanya karya2 norhayati berahim...novel2 dia menceritakan kisah2 kehidupan,bukan cinta semata2..so xdala boring sgt.

i'm married women..november 2009 yg lepas kami kawen..my hubby is my friend also..we know each other dalam 3thn camtu.berkawan,bercinta,bertunang then kawen..
alhamdulillah..lepas kawen hidup kami baik2 je.xda gaduh2 besar,tapi gaduh2 manja tu slalu..ada saja yg nak diperbalahkan..kata kawan kan?huhu

harapan aku smoga hidup kami terus bahagia utk selamnya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...