Monday, August 03, 2009

jalan2 carik pasal

ptg 29hb lepas, bertolak g keyell ngna shah ngan faiz.overnite kat subang bestari,umah kak faiz.xpenah pegi pun area tu.,shah tdo umah kazen dia kat melawati..letih sbb lama duk lam keta.tapi bl sampai umah xtdo pun.duk sembang2 ngan faiz ngan anak2 buah dia..esok pg konon nak gerak awai g MARA.last pkoi 11 br gerak..abang aku ambek n hantar kat kelana jaya.xsempat g MARA sbb dah pkul 11.lepak klcc...apa lagi sopping la.tapi faiz la yg pulun,aku xbli apa2 pun.pas mkn g MARA.aku pun xpaham apa yg makcik tu cakap(org MARA yg kami jumpa).garang n serius sgt..ada ka layan customer camtu.btui la dia jalankan tugas dia.tapi xleh ka bg penerangan dengan cara yg elok sket.ini tak...serius je.seb baik p setel problem faiz,kla problem aku...silap la..hehhe
pastu konon nak g sopping kat sogo,tapi xsempat.g bli kain kat gulatis je..da sale,murah gak la..ntah napa..bli kaler ijau jugak..heheh.shah ikut je..

then trus gerak g melawati,past nk g bkt jalil plak sbb da dine dgn becoming siblings in-law..kakakak..faiz g lepak ngan kwn2 dia.jln punya la jam!sakit hati btui.aku mmg xleh duk keyell.klau tak,hari2 duk buat dosa maki org je bl jln jam.huuuu..tekanan tu..maybe sbb kat cni jln clear je..jam pun sethn 2 kali,masa raya..
dinner mlm tu ngan family mak sedara shah...hmmm,best la jugak diorang nih.mula2 aku cam segan2 la jugak.malu2 gitu.heheheh.yelah aku jadik tumpuan mlm tu..mana xcuak.dah lama sket br leh masuk.klakar la diorg ni.mak ngan anak sama je.auntie norjan n husband,k.ja ngan abg.azhar,abg mat ngan k.ana....happening habis.pkul 1 br gerak blk.shah drop aku kat selayang,abg aku cam biasa la.mlm mgg lepak ctu ngan budak2 keta dia.pastu g perabih duit kat danau kota...hheheh.sampai pkui 3 pagi kat ctu.besh la jugak.paling besh dapat jumpa amierah!!tapi dia dah tdo,xnak kat aku sgt dah.esok pg br main..cam biasa la dia,jerit2 sana,jerit2 cni..pening aku.dah la shah mai lambat.nak g nilai 3.dr rumah abg aku xjauh sgt dah,dlm 1jam je.g bli kain langsir.pening kepala aku nak pilih.banyak sgt,jadik rambang mata!seb baik dapat diskaun dr bangla tu..rabak jugak la..hhehe
kain pasang xsempat bli sbb xcukup masa.abg aku asyik duk kol je.dia nk g mkn ikan bakar lak ngan budak2 keta dia.
aku da la bli frame yg tulis allah muhammad tu.1 lg yg ayat 4 qul tu.murah,alang2,bli la...blk mai umah,abah aku buka,tgk cam pelik ja..skali bangla tu bagi aku frame yg muhammad je,yg allah punya xde.hampehhh btui!
blk ari ahad tu,g knurik umah dila kat gopeng.susah gak nk carik umah dia.jauh la dr exit gopeng tu.sampai pkul 3,org dah xde dah..pengantin pun nak tukar baju dah pun.aku ngan shah punya la melantak..laparrr.dila....dah lama xjumpa dia.5thn jugak la..dah kawen pun..hehhe.duk cenggitu gak la dia..selamat pengantin baru la yekkk
# sampai lmbat,pengantin dah tukar baju dah..heheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...