Search This Blog

Friday, October 16, 2009

Makan Makan Makan

hari ni makan2 sket kat opis..


jamuan raya...dah last2 dah..slalunya tiap2 thn opis aku buat open house besar2an gak la...yelah..kami ni kan tokey makan..hikhikhik
tapi thn ni xda..ada beberapa halangan yg xdapek nak elak..so,buat kecil2an..staf opis aku je..ok la tu...
kemarin pun da open house gak..canselori punya..konon nak posa la,tapi nak mkn punya pasai..xposa..tapi mkn sket ja..kenapa mkn sket?hehehe...
esok da lagik open house..umah maknjang.makan lagik!perut cam dah stabil dah pas raya ni.pas mkn ubat2 yg dicadangkan tu..heee..kena kontrol makan je skang ni...adusss..dugaan2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...