Search This Blog

Loading...

Monday, March 29, 2010

novel..


sangat teruja pagi nih!its a beautifull monday..yeehaaaaaaaaaaa..huhuhu
mgg lepas kirim pada c.has yg ke kuala lumpur book fair utk belikan novel nih...klau tgg datang perlis,mau bulan depan pun blm tentu...hehhe
pagi dah dapat dah...siap da signature lagi!!!suke sukeeeee
big thanks to puan norhayati berahim...
dah lama duk tgg novel baru dia..sbb aku mmg peminat karya2 dia..bnyk gak la yg dah beli..yg hilang pun ada..huhu...syedih2...........tapi dah beli ganti..kehkehkeh...
reason y i like her novels?hmmmmm..kena try baca la...
xingat apa novel dia yg mula2 baca,tapi yg mula2 beli ialah inferior (skang dah xda sbb hilang,nk bli baru xjumpa2 lagi!)
pas baca mmg jatuh cinta punyalah!confirm!cerita2 dia mmg lain sket..xmcm penulis2 lain yg muda2 tu..maybe faktor umur dia pun mempengaruhi kan?yelah,klau penulis muda2 belia nih tulisan smua pasai cinta cinta cinta...
tapi novel NB ni ada jugak pasai cinta,tapi bnyknya pasai kekeluargaan..tu yg aku suka.xtau lah klau sesetengah org xsuka..suka yg romantik2 jiwang2 karat tu smua....
aku suka corak penulisan dia..membuatkan kita berada dia alam tu sama..menjiwai watak dan aku akan menangis bila ada part yg menyentuh jiwa..(sememangnya aku seorang yg sensitif!)
dan aku xperlu ke jepun utk tahu pasal jepun...xperlu ke luar negara sbb dia dah ceritakan semua..mcm2 maklumat dan benda yg aku xtahu dapat aku pelajari bl baca novel2 NB...kesimpulannya...aku suka sangat karya2 NB!!hehe...klau org lain xsuka,terpulanglah..citarasa masing2 kan...
to NB,teruskan berkarya n wish u gud luck!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...