Search This Blog

Monday, April 26, 2010

MMC

semlm pegi Mahsuri Medical Center...saja nak buat check up..kul 11.30 sampai,diorg dah ttp appointment klau nk jumap Dr.Annuar..--smua org duk suggest Dr.Annuar kat ctu,so pegi nak jumpa dia lah tgk cemana..daftar then kul 3 staf tu suh dtg balik...
so..g ronda2 dlu ngan hubby..cadang nk tgk wayang..xda movie plak kul 12..lagipun cite smua xbesh..jln2 kat aneka tu jelah..bli barang sket..pastu g lunch kat SanThai...lepaking kat ctu sampai kul 2..p smayang...rest jap..dekat kul 3 g MMC balik..
tgk kasut punya banyak,org xda...hubby duk heran..dah naik tgkt 1..mak aiiii..penuh...dr kul 3 sampai kul 5,baru dapat jumap doktor...adeh..sket lagi nk hilang sabar dah duk nunggu..seb baik hubby pun xmerungut.klau tak,dia bab nak menunggu nih sama naik ngan aku...cemuih!
patut la smua duk suggest Dr.Annura..dia ni bagus..cakap pun lembut je..baik je orgnya...hehe..masa muda2 dlu mesti hensom..heheh..scan smua skali,alhamdulillah..bby ok!tu yg penting..duk dgr dia cita sket2..then dia suggest ubat..try yg tu plak,sbb skang ni duk muntah2 lagi..heran btui..cemana bby nak membesar kan?heheh
dah setel kat ctu,p umah beni plak..umah mak mentoha dia..buat sebeday madiha..lupa jalan dah..pegi pun thn bila ntah...
sampai umah dia,majlis dah mula..makan2,lepak2 jap...gebang2,duk usik madiha yg langsung xmo kat orang...ge'amm aku!
dekat kul 7 gerak balik sbb hubby nak mengunjung bapak kawan dia yg ninggal tghr tu..
sampai umah...letih sgt dah...perut pun kenyang..adehhh
mandi,smayang,iron baju..kena buat jugak..lipat kain xsempat sbb hubby balik ajak g teman dia bli berger..bli berger then..ronda2...hehehe
skang ni keja makan berger ngan slurpee..napa ntah....sukeee sgt!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...