Search This Blog

Monday, April 05, 2010

petang nih kena g spital..huhu..seb baik mlm kelmarin da tgk buku merah tu..klau x,langsung xingat..bukan xingat,xtawu!
rasa cam appointment utk scan tu bln 5..rupanya bln 4!4hb5...teruk2...
mula2 d;u hubby nk g jugak,nak tengok,tapi bl tgk balik kena pegi ptg nih,dia xdpt ikut la..xpe,nnt leh scan lagi..hehe


alhamdulillah...bl dah msk 2nd trimister ni,aku dah getting better!dah boleh mkn dgn baik,walaupun xla baik sgt.xsmua jugak la yg boleh masuk,cuma elok la sket dr dlu.
lately da jugak muntah2,tapi bukan pasai alahan atau loya tu smua...sebab mkn banyak!hahahha...teruk2..
mlm sabtu lepas FIL ajak makan pizza..dia blanja..uhhhhhhhh..besh2!mkn xingat la..tapi rasa mcm xbnyk sgt pun..sampai je umah,kuar abis smua!xtinggal apa pun...sakit perut mama lah!mkn bnyk sampai xda ruang utk bby...heheh..hubby amek buah epal bagi mkn pas muntah2 tu...
nasi pun xleh tambah dah...klau tambah nasi,sure muntah..kena plak skang ni klau mkn,sulam ngan air..air ais plak tu..penuh la perut..kena kawal mkn sket yek..sian kat bby...


bl dah msk 16++ nih..skang dah 18 mgg..perut dah sedikit membengkak..hubby suka sgt gelak ckp perut buncit..huhu..xpe..buncit ada isi,xmcm dia,buncit gak,tapi angin jek..heheh
hope papa xjemu utk terus sapu losyen kat perut mama kan?bagi bby rasa sentuhan papa jugak..
baju ada yg dah xleh pakai..bnyk gak baju yg baru beli pas kawen hr tu,kena lak baju kurung moden or kebaya...yg br sekali pakai,skang dah kena letak tepi sbb xmuat..huhu..sayangnyerrrrr
skang nih pakai baju kurung jek pegi keja..tu pun kain dah ketat dah,xleh nk kancing!hehe..
g mana2 pun,pakai tshirt jek...jeans mmg dah lama xleh pakai..harap2 nnt2 leh pakai balik!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...