Search This Blog

Wednesday, August 25, 2010

my opis

wallpaper baru desktop aku...

aku neh mmg slalu tukaq2 wallpaper dekstop...tiap2 bulan tukaq..saja..nak menceriakan mood utk bekerja.jrg sgt la aku nk buh gambaq aku sendri..slalunya gambar2 yg ceria,cun n comey lote...baru la mood keja tu besh sket..
sempena bulan posa nih..buh la yg islamic sket..huhuhu..radio tu dengaq jugak,tapi jarang2..dengar org mengaji quran ok..tambah pahala sket
ni bukan mengular yek..ni sebab otak sedikit beku bila duk hupdate SKT pertengahan tahun neh..so,do something yg boleh buat mata celik sket n otak berjalan semula..nak g mkn ke minum ke xboleh..so,pandai2 la..klau tak mau menyengguk aku kat meja neh..
kat opis klau nk hupdate blog aku neh,tghr ke,petang ke..waktu opis jgn la diamalkan slalu melainkan bila situasi mcm ni lah..xsesuaiiiii..keja adalah ibadah kan..
ada job baru..add n ngetest link...back to work!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...