Search This Blog

Thursday, August 19, 2010

roti arab

hari neh xda la bersilat kat dapur sangat..sbb hr ni kan cuti kecemasan..huhu..dah rest,lepak2 sensorang pas ngurut tu sambil layan tv..petang masuk dapur..xdak la kelam kabut cam kemarin2..masak slow2 jek..
hari ni smua masak,xdak beli pun..dasat tull..huhu

menu hari ni : sayur kacang buncis+telur (feberet hubby), sotong goreng tepung (lama dah duk ngidam sejak lepas pantang nih), ikan tiga rasa (terlebih masin plak...frust btull) n paling beshh...sardin yg dimakan bersama roti arab!
masa berbuka tadi,kami dua2 duk pulun roti arab tu ngan sotong goreng tepung..dua2 xmakan nasi..heran2...bakar 2 keping jek,sorang sekeping..memang kenyang lah..aku mmg xbleh nk masuk nasi dah.kena lak lama dah xmkn..sardin pun sama gak lama dah xmkn..since aku duk peknen lagi...

skang ni duk lepaking jek dpn benda alah ni...--teraweh pun kat umah jek-- seb baik hubby dah memperbetulkan lappy aku yg bengong sekejap mgg lepas..mmg sakit hati sgt ahhh..now,dah ok..huhu

roti arab

frying pan baru..hukhuk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...