Search This Blog

Monday, September 06, 2010

beskal baru

ni kisah beskal n adik..

rupanya hari2 dah duk keriau nak beskal baru..sebab abah ngan umi dah janji klau peksa dapat no 1, dapat hadiah beskal...

sekali...dapat no 1 sungguh!..haaaaaaa.... apa lagi,duk tuntut janji tu la siang mlm. budak2 ni bukan leh duk janji..diorg ingat punya.. kena lak nak raya. pulun sungguh la..duk plan dah ngan kawan2 dia nak g raya naik beskal..huahua

so,semlm p la carik beskal @ gerek baru kat budah neh. kami p dua ja.g beli kat kodiang jek..situ pun dah banyak pilihan. sampai ja kedai tu,belek2, dia dah berkenan ngan 1 beskal.trus xmo yg len dah. aku duk suh amek yg len pun xmo dah..muka dah cemberut2 dah. duk nak yg tu jugak. bila test,nampak kecik sgt, so carik yg len la..tu yg amek yg ni..tu pun sebab kaler biru..kaler lain dia xmo..

akhirnya,amek yg ni..cantik la jugak,biru turquoise. yg mula2 tu biru laut, cantik la sebab nmpk cam metalik sket.. sampai umah trus test2 kayuh kat laman..syokkk..hahahah

masa buka posa tu duk kena main la..sebab hari ni xnampak muka letih langsung..nampak cergas jek..abehhh..hati dah sokaaaaaaa dapat beskal baru

the beskal...


budak keciwi dapat beskal baru

2 comments:

  1. sbaik tak janji nak bwak gi disney land ke, paris ke
    .
    .
    .
    kalau tak kan dah kena beraya dekat sane :p

    ReplyDelete
  2. gitulah budak2..sampai ke petang beraya..pulun duk kayuh beskal baru + kutip duit raya..heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...