Search This Blog

Loading...

Friday, September 03, 2010

Edisi Khas Ramadhan

semlm kami berbuka puasa di Mai Cafe..( neh 1st time aku ngan hubby berbuka kat luar ) aku + hubby, aney + huda, emi + wari + anak2 ( hamim & hasya ). pakat2 dr tengahari lagi.pkul 3 trus buat booking kat situ.klau xbuat booking,pkul 8.30 baru bule makan..sebab diorg ada buffet ramadhan.

pkul 7.15 kami sampai.emi ngan wari ja lambat sket..biasalah,nak kena setel anak2 lagi kan?
meriah btui kat situ.ramai gak org.beratur2 la nak amik nasi..
ada ka patut,sorang pakcik tu yg xbrapa nk tua sangat n nampak educated..dia duk ingat aku ngan huda pekerja kat mai cafe tuh!selamba ja mai duk suh kami buh nasik kat dia laki bini.dah la xberatur!org lain duk beratur punya panjang,dia selamba ja mai duk mintak nasi kat kami 4 pinggan.aku duk buh nasi ngan huda,kena lak kami buh siap2 6 pinggan,senang kan sebab org ramai...geram btui aku..punya la cun kami dressing siap ngan wedges segala bagai...bengong btui!

buffet kat situ,ok la...17 hengget satu kepala.lauk nasi dia ok..lain,kurenggg..tapi ok la...
pas mkn,lepak2 jap.pkul 8.30 smua pakat gerak balik la...masa nk kuar,nmpk akak,abg ngan haziq br nak mai mkn pulak..

pkul 9,aku kuar ngan huda..g jln2 the store pastu lepaking kat azlenas kafe..pekena ice blended..suami kami kuar jugak ngan kawan diorg yg len...

pkul doblas baru kami balik..huuhu..punya ralit duk bersembang sampai xsedaq..seb baik suami kami smua tu baik2 je..hehe

sila jgn ikut...parking ditempat yg xsepatutnya..dimaafkan sebab nak buka posa!
ini budak sangat behave
ngan anak2...pinjam jap
lepaking pas mkn..hubby,emi,wari
dalam duk sakit gg buleh habis gak sepinggan...kira ok la wari weh
duk kemam udang lam mulut...huhu

adik hasya yg sgt aktif..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...