Search This Blog

Loading...

Wednesday, September 29, 2010

makan2 raya@lib2010

telah berlangsung dengan jayanya jamuan raya kat opis..thn lepas buat kecil2an..kami2 je..so thn ni buat banyak sket..jemputan pun ramai,makanan pun banyak banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..

tahun ni menu ada yg ditempah ada yg dimasak sendri oleh staf..ada jugak yg dibuat di pejabat pagi tu..gotong royong camtu..sronok bila buat keja ramai2 ni..kena lak kami ni ramai pompuan..ok la...

pkul 10 dah start keja..tghr tu benti  kejap..pegi mengunjung bbyk k.faz jap...takziah to kak faz n family.. -- pagi tu cam hilang ceria sket nak buat jamuan raya sbb dia xda...

tapi kena teruskan jugak...ok..here the pieces of the jamuan raya...gambar banyak..masuk sket je dlu..ada lagi kat k.long..

zura+sibah+me+linda....ni majlis baru nak mula
menu yg meriah...laksa+bihun singapore+lontong+nasi himpit kuah kacang+ketupat gulai ayam+roti jalan kuah durian+rojak+daging dendeng+puding marble+aneka kuih raya+air sarsi+teh tarik+dadih+ais kacang
jadik model ais kacang jap
amek gambar kat pintu depan..seb baik aku dah kawen..lagi 2 lom kawen..xelok weh amek gambar kat pintu...hehe
sebahagian jek..bab nak bergambar xdak masalah
me+maria...kami yg terang benderang hari tu..
baju zura ngan sha nak sama je coraknya...
mamat yg pulun nk amek gambar sendri...dah amek ngan aku...kata aku janda dia plak..hampess
ngan ladybug cuppies
yaaa..ini model tudung awana mentari..haha..ramai sgt yg tanya pasal tudung yg maveles neh..soka soka
penuh lak muka aku bila amek gambar cenggini..bila mau kurusss aaaa?
zura pose gini sebab xmo bg nampak jerawat..
last but not least....pic yg best,taken by ustad adib...


ini lah kami2...tu pun xsemua yg masuk..nipun ambik dah selesai majlis..





ok..majlis selesai dalam pkul 5.30..kemas2 lagi,pkul 6.30 baru aku balik..xramai yg tolong setel sampai habis...nak kemas2,basuh n susun2 balik kerusi meja smua..letih jgn cakap la..semlm sakit kepala gila....

tapi..puas hati sebab ramai yg datang..makanan xla lebih banyak sangat..cukup la utk staf bawak balik sket..last2 tu panggil student datang mkn sama..drpd membazir kan...

makanan smua enak2 bangat..thanks kepada yg sponsor makanan yg best tu..aku?sponsor utk minuman je..


tahun depan kita bikin lagi gempak okeyyyy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...