Friday, October 29, 2010

novel novel ku...


cun2 je dapat gaji bulan ni..zassss aku gi kedai auntie..kedai buku yg penah aku keja dlu..mmg aku duk tunggu2 dah sebab g minggu sebelum tu xdak lagi..

dan hasil terjahan petang selasa tu berjaya la grab 2 bijik seperti ug diatas...novel ' dan hujan pun menari tu aku dah baca sket dlm blog NB..mcm best..klau xbaca prolog pun aku tatap akan beli sebab aku ni peminat tegar NB ok..sila percaya sebab aku banyak dah koleksi novel NB..skang ni aku baru baca dlm 5 bab jek..xsempat lagi nk pulun..xpe2..slow..kang baca cepat2, cepat habis plak..hahha

yg hijau tu aku beli sebab termakan hasutan akak yg cakap banyak and laju2 mcm komuter xdak brek..dia pun mai nk bli novel gak..tu 1st novel lain dr terbitan NB Kara yg aku beli..masa aku sampai dia dah ada..punya banyak pesan novel kat autie, suh simpan dlu, nnt br mai amek..amek 4 bijik, simpan, bayar 1 je dlu..masa duk sembang2 skali ngan autie tu kemain cita, ' i spend sebulan 3ratus utk novel'..tapi haritu amek sebijik dlu sebab susah nk bawak..alasan sebab mai ngan motor..huhu...gitu ye kak..

ni separuh yg aku ada..banyak lagi novel2 NB yg aku beli..smua ada kat umah abah..crita2 dia pada aku smua ada mesej..terutamanya mengenai kekeluargaan..tu yg buat aku suka..org lain aku xtau la cemana...yg terbaru tulah..hujan pun menari..ranting cinta plato ngan layang2 bertali kaca pun aku beli thn ni gak..
la ni duk baca novel serasi di hati tu..novel tu dah lama dah. yg aku beli ni terbitan ke 5 dah pun..laku sungguh la kut..akak tu pun kata best..dah dia beriya rekemen, aku pun beli la..test..sebab aku xbrani nk beli novel dr penulis yg xbiasa baca..takut xbesh nnt rugi jek duit aku tuh..dah penah kena dah..kawan aku kata besh, bila beli skali..hampes...cita cam xsiap jek..aku ni mmg suka baca novel,so, bila baca cita yg cam pelik jek..rasa mmg tobat nk beli dah..nak2 plak cita cinta2 budak neh...geli wehhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...