Search This Blog

Tuesday, December 28, 2010

makan dengan hebat..

sudah lama tidak memasak..sudah lama dapur tidak berasap dengan hebat..berasap cuma bila jerang air...huhu..
last 2 week sangat la sebok n letih..balik keja, mmg xlarat nk buat apa dah..kira nak tdor ja..seminggu sebelum 19hb tu duk kalut kat opis utk persiapan seminar..hari2 balik lambat..kami2 di opis aku tu mmg hebat..banyak yg kami buat sendri..takat buku program, kad jemputan, tag nama, design sendri n print sendri..save duit kerajaan...hehe

dah habis seminar pun, mgg letih yg amat..walaupun letih tapi puas hati sebab seminar itu berjaya walaupun ada sedikit masalah..itu nnt lain entry aku crita..blk dr seminar tu badan rasa mcm nak demam xdeman ja..mlm mmg menggigil2 aku..yelah g seminar tu 3 hr duk hotel kena ekon langsung xkena cahaya matahari..2 hr tu rasa xsedap bdn..seba baik jumaat aku cuti..sebeday ai kannnn...hikhikhik

adalah kut dlm 2 mgg camtu xmasak..seb baik hubby xkomplen..huhu..hr ni terasa mcm nk masak..sebab jadual mcm sudah kembali normal..mcm sibuk sgt ye ayat tu...uwekkk...
blk tgk lam peti ais ada sotong, telur ngan sosej..tgk bwh ada carrot ngan tomato..masih segar lagi walaupun dah beli lama...hawhawhaw...maka, pungpangpungpanglah aku disitu...

masak simple sajork...udang goreng kunyit+karrot ngan sosej masak cabai..huhuhu...makanlah kami laki bini dengan hebatnya sebab dah lama xmkn hasil masakan sendri...asik mkn kat kedai ja...walaupun simple, tapi sedap n yg penting kenyangggggggg

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...