Search This Blog

Loading...

Thursday, January 27, 2011

entry xdak tajuk

orang klau xsalah kenapa nak sentap2 ye dok?

engkau klau xsalah, org kata apa pun, xdak hal la kan..biar org nak kata apa pun, nak perli, nak sindir2 - sama la perli ngan sindir!.. biar jelah kan..buat dek jek..

dah xsalah, nak sentap2 kenapa!

nak bising2 kenapa!

nak maki org bukan2 kenapa?

org klau salah, bila terbongkar, mula la xduduk diam.

dah tau benda salah.buat jugak, dah kena...salahkan org! WTF!!!

kenapa aku bising ? eh, aku xsentap pun..aku cam biasa jek..aku xsalah pun. so, kenapa aku nk sentap2, nak marah2, nak maki2 org..tu bukan sifat aku ok..salah, mengaku jelah..xsalah, duk diam2 situ sudah!!


 






kenapa mcm banyak plak entry yg mcm sampah ni!!!
emosi sedikit tidak stabil..keja agak membanyak, tekanan yg mcm sampah menambahkan beban kepala otak yg sedia terbeban..cee...ayat bajet cam perdana menteri korea..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...