Saturday, January 08, 2011

kek sebeday yg mabeles n gojes

Ni citer tahun lepas..wahh..mcm lama sangat bunyik tahun lepas kan...bulan doblas je punn..
nak tayang kek sebeday ai yg gojes n mabeles.....sampai sayang nak mkn...ingat nak framekan jek..bule gitu ? hehe...

inilah ropernya...aku yg design sendri ok...bukanlah design di kek tu..klau bleh design kayak gini, fuhh.....xtau nak kata apa...hehe...aku bgtau kat akak pembuat kek tu mcm mana yg aku nak..kek apa, besar mana, nak buh apa, tulis apa...penuh dgn angan2 la duk pikir ms tu...


ni dari atas...aku request buh kasut, handbag ngan kereta...tapi akak tu kata, jadik kereta kebal pulak..klau letak atas kek tu mau pelik sket rupernya...digantinya ngan eyeshadow plak...bunga2 tu dia letak, pastu aku xbgtau plak kat luar nk topping apa..skali pink ngan bunga2 hijau tu.. menarik oh...



edisi mengong laki bini...dah xdak kerja sangat dah la ni...main2 ngan benda2 alah kecil atas kek tu...sedap wei tu smua..cam mkn chewing gum gitu...tapi manis sket la..


ini kek besday saya semasa sambutan besday saya yg ke 28...oh oh.....kek ni sangat cantik n sedap..dlmnya chocolate moist..pastu besar n berat..kasik umah apak mentua sket, bawak balik kat umi, abah ngan adik2 aku sket..pastu makan kami laki bini sket...
kak pembuat kek tu cam pelik sket kat aku masa g pick up kek tu..sebab jarang org order kek utk diri sendri..hehehe..ye, saya order kek ni utk diri sendri...harap hencek suami? xdakla laki aku nak kreatip kayak gini, nak surprise2 bagai..idok le..dah tua2 gini xpayah la tu smua kan..ada keluarga tersayang time2 ni cam ni pun dah cukup heaven pada aku...
sesaja ja aku order kek ni masa sebeday aku..sebenarnya nak try kek dr akak ni..sebab ramai org kata sedap..maka, mahu cuba..alang2 mahu cuba kan..baik cuba betul2..wahaha...hasilnya sangat puas hati..

mahu kek cantik menarik kau mmg da boom seperti ini ? pergi sini yek...bukan takat kek ni je yek, ada kapkek..ada cheese tart yg sedap hingga menjilat jari n macam2 kek lagik yg mmg mengujakan..ada yg dah dicuba n sedapp sangat...dan mampu menggemukkan aku..wuhuhu..terbaekklah





nak tau apa hadiah sebeday dari hubby baby terchenta ? " papa kasik kasik sayang yg xterhingga untuk mama "..pas kata camtu, dapat kiss kat pipi..tu jek...hampessssss....kan dah kata , laki aku tu xreti nak sepraise2 tu smua....xpe2..besday dia xlama dah...bley recycle balik ayat dia tu kan....bagus!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...