Friday, January 14, 2011

lepas ni jadik minah rempit balik..

aku dah selamat register dah..yeayyy! register apa ? part time student ni ha....
semangat waja nk sambung study neh..thn lepas lepas nu aku extend setahun ok..motip taip tahun tahun lepas? sebab extend thn 2009 nun..sebab extend ialah nak kawen..wahaha...kut xsempat g kelas plak bila duk bz buat preparation nak kawen...

lepas kawen ingat nk sambung balik...dah termengandung pulak...alah2 smua..makanya..terus extend lagik..lagipun..fulus nan hado lah...

ni dah sethn lebih dah extend...klau xsilap aku dah miss 4 sem..wuiii..lama tuuu...seb baik valid lagi..ni ada rejki lebih,. daftar la..xkan nak biar gitu je yek..dah separuh perjalanan jek, xkan nk benti plak..mak dah bayar ribu2 dah kat diorg..
nak merealisasikan impian la ni....huhu..ni pun dah terlewat..aku dah kena late registration dah..denda plak 100 hengget..hampesss..diorg smua duit..lambat register, denda, lambat ambek modul, denda, drop kursus, kena bayar, add pun kena bayar...duit jek smua..tapi....study ngan diorg amatlah mudah...main online jek smua...sapa diorg tu.....haaaaaaaaaaaaaa.....tgk kat bawah...


tengokla subjek diorg offer sem ni...mencabar sungguh..mampu ke tak, tu kita tgk la cemana....dah lama tinggal ni, nak menghafal pulak..wuiiiiiiiiii...senak pala otak..
makanya...berusaha lah kita sekuatnya yee....



ni time table aku plak..seb baik ada gak student lain amek course yg sama, dlu penah aku sorang jek amek paper tu..bercinta la ngan tutor aku tu...boring mampus

tu time dia xnaik lagik..duk kosong2 jek..tapi dah tau dah pkul brapa...ater, dah lama dah ngaji, xkan xpaham2 lagi ye dok...kelas paling awal..pkul 8 pagi..wuuuhaiiiii...kena bangun awal la pasni...klas pukul 8 kat jitra..aku dr kangar...jenuh merempit la....dlu masa bujang, dekat sket nk g kelas..dr umah abah aku jek..ni dr kangar nak ke jitra, pagi2 buta plak tu..bercinta la..aku dlu selamba jek..kelas pkul 8, pkul 8 duk atas jln lagik..pkul 8.30 kdg2 br sampai..bawak kreta tu tak payah kira la cemana...laju xhengat la..klau ada yg buat spoil time2 tu, sesia jelah kena maki ngan aku...
seb baik la tutor kat situ pun smua faham..ramai yg lewat klau kelas pkul 8..( kadang2 ada gak tutor yg lewat ) sebab majoriti studentnya adalah part time..mcm2 hal..smua nya dah tua2 plak..wahaha..

aku tua ke?


napa la dpt kelas pkul 8..xdpt pkul 9 ke..dah kena bgn awal hari sabtu...xpa2...pasni pas subuh dah xleh tidor..kita ganti ngan hari ahad..




apapun....kuatkan la hati aku.....aminnnnnnnnnnnnnnnnn




** nak g beli pencil case baru...hihihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...