Search This Blog

Loading...

Saturday, January 01, 2011

WELCOME 2011



2010 sudahpun melabuhkan tirainya.....tgk tu, 0 tu dah pun dibawak pergi dan diganti dengan 1..time flies too fast kan..mcm sekejap jek, tup2 dah msk thn baru...

mcm biasa, bl thn baru ni, soalan yg paling glemer ialah..apa azam thn baru..tiap2 thn tu lah soklannya...aku pun tiap2 thn buat azam..tapi haram xpenah tercapai azam tuh...hahaha..yelah, azam nak kurus la konon2, tapi tgk makanan yg sungguh menawan tu, terus jadik sawan..makan xingat dunia...pastu kuar ayat xbley blah, ' makan jek, nnt dah sakit xleh dah mkn cenggini '..puas hati!!

tahun ni aku ada azam jugak..tapi tapi bukan repeat azam thn2 lepas yek..nak kurus tu la..sebab azam yg aku buat tu xkan membuatkan aku kurus...huhu..nak tau apa azam tu? haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...azam aku ialah....erm.... erm.. malu ah nak cakap...**gediks**..ok2, azam aku ialah nak buat anak!haha..atau lebih tepat lagi, azam aku ngan hubby...hehe..erk, tu azam ke?



oklah, bukan lah azam, cuma harapan...moga thn 2011 ni memberi lebih erti kepada aku, kepada hubby, kepada keluarga aku, dan sedara mara aku yg lain jugak..moga thn ini lebih baik dr sebelumnya..moga aku lebih matang mendatangi segala masalah, lebih bersemangat n lebih power kuat. buang semua yg tidak elok n perbaikinya kepada yg lebih baik..oh, mcm buat karangan bahasa melayu bertajuk azam tahun baru saya!!huhu...

eh eh, aku dah 29 thn yek..uwaaaaa..



to all bloggers n my readers also, happy new year...


This bright new year is given me
To live each day with zest
To daily grow and try to be
My highest and my best!

~~William Arthur Ward
** pic from google

2 comments:

  1. Happy New Year.. Blog walking sini malam2.. :D

    ReplyDelete
  2. wish u hepy new year too...thanks for BW here..i dah terjah sana...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...