Search This Blog

Tuesday, February 08, 2011

sudah lama ku nanti2.....

ya...sudah lama ku nanti2..bila la nak kunjung tiba..akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaa....muncul jugak!!

fuhhh...baru la keseronokan tu berganda...beronok-ronok la jadiknya...huahuahua..

dah carik yg lain, xsama jugak..kena yg ni jugak!!

apadia? nak tau.......



ni diaaaaaaaaaaaaaaa...



nilah dia yg dinanti...novel dr Norhayati Berahim...hehehe
aku suka ok novel dia..lama dahhh tunggu..ada gak g pinjam2 buku kat opis aku tu..tapi keseronokan membaca tu xsama..lambat nau nak habis satu2 novel tu sampai kena denda sebab lambat hantar!
haaa...dah dapat yg ni..lega rasa..pas baca 1 bab, eh seronok, sambung bab 2, pastu bab 3 pulak. bab 4, bab 5..tengok2 dah pkul 1 pagi! oiiiiii...mengantuk pun bule hilang yee sebab syok..
aku suka novel ni..kisah org kampung, pastu org bandar, konflik famili...
korang xsuka ? lantakkkkk





laki aku duk susah payah pikir cemana nk setel assignment aku...
aku duk goyang kaki baca novel..huahuahua

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...