Wednesday, May 18, 2011

Penang again...

selasa lepas, cuti hari wesak, g sambut wesak kat penang..muahahah....penang lagi kan..bulan ni je dah 2 kali g sana..mcm dah xda tempat lain ye dok..

tapi kali ni pegi meriah sket, sebab ada ahli rombongan..hehe..alah, kawan2 tempat keja laki aku tu la beriya nak g. diorg xtau sgt jln kat pulau, lagipun cuti kan..mek ngikut jeee...hikhik

pagi2 dah gerak, tapi xla pagi sgt. pkul 8 lebih la jugak. gerak awal sebab pegi balik hari. break1st pun dlm keta je. seb baik 6 org je yg jadik pegi campur ngan kami 2 org. klau ramai sgt karang bnyk plak peelnya..seb baik jln xjem sgt n atas bridge pun ok je..public holiday kan. dah dgr brita, jln mana yg tutup, makanya elakkan la..sampai sana pkul dkt pkul 11 dah. aku duk ek ek nk mkn nasi kandar kg melayu..hubby mula2 nk g, pastu xmo pegi sebab jauh n dah lewat. takut dah xdak lauk..tapi dah masuk pulau, bleh plak dia kata nk g, sebab aku duk kata nk minum kopi..hihihi...aku bukanlah mengidam sangat, cuma dah pegi sana, katalah nk makan..alang2 kannnn..n tq hubby sebab leh mkn dahhhhh...lebiuuuu


ni ahli rombongan...lepaking tepi laut kejap pas jln2 kat QB..hari tu cuaca elok sungguh. ni pkul 3, tapi redup sebab nak hujan.. klau x, jgn harap la nak g duk situ tgh panas merembang tu..ni ngan anginnya, mmg best la..aku sendri pun xpenah nak g duk lepak tepi laut tu..xkoser eh, panasssss..tapi xlama pun sebab nk hujan kan.

diorg ni beriya la amek gambar. yg laki tu kwn hubby, amri, yg pompuan tu tunang dia..awal 20an kut, malu2 jek..tgh darah manis ni, tu yg beriya amek gambar. duk ajak aku, eh malas la..kasik yg muda2 jelah...ahkak dah tua dek oi...hahah

apahal ntah laki aku ni melentik semacam...dah muncit...adoiiiiii..
kami xlama kat pulau, g mkn nasi kandar, g QB pastu lepak sini jap, pastu gerak g bukit mertajam..sebab laki aku ngan kawan2 dia nak g digital bay..kat QB dah tutup lama dah..tu la tujuan asal..nak carik barang katanya..mek xdak hal..diorg g lah jln2 beramai2, aku jln sorang pun xpa..lagi senang nk membeli kan dari laki duk ikut montot..lainla laki ngkau leh tlg pilih2 skali..laki ni? jgn harapppppp...tapi kat QB dia teman gak sebab situ besau nau nak jln..tu pun duk gelisah carik kawan2 dia, aku nk membeli pun xsenang...hampessss..
kat jusco BM aku jln sendri sebab dah biasa n situ xbesar sgt..tapi jln xjln sangat, sakit kaki weiiiiiii..tapi dlm sakit2 tu rasanya ku yg banyak shopping...hahahha...

pkul 6 dah gerak balik..all the way sampai exit heway kat jitra, hujan..aku membuta, tapi xsangat la sbb dlm kreta kan, xselesa..lenguh abeh badan ni...sampai umah pkul 9 camtu, layan asmara kejap, pastu kroh2 la...letih oiii..sakit badan rasa..laki aku lagi la, dia yg drive g balik..

pasni klau nk g lagi...ermm, tunggu 7 bln kut...sakit badan oiii nai kreta lama2..
tapi best gak la, sebab leh shopping lagi..ngehngehngeh...n mekacih incik suami sebab jaga isteri dia ni haa..lebiuuu

last, gambar versi demok2 kami 2 orang di tepi laut....huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...