Monday, August 15, 2011

Harapan berkecai


HEBAT...gelagat Lin Dan meraikan kemenangan ke atas Chong Wei, semalam.  
HEBAT...gelagat Lin Dan meraikan kemenangan ke atas Chong Wei, semalam. 
  -- nasib baik ko hensem Lin Dan.. klau tak, xdak maknanya ko bukak baju posing cenggini....
 
berita penuh dr Harian Metro kat sini..

frust oh Lee Chong Wei xmenang... klau dia menang semlm, oh oh.. xleh nak bayang..xdak la super Dan, ada super Wei la plak.. hehe
tapi itu pun dah persembahan terbaik dia kan. yelah, nak dapat juara dunia okehh.. ko ingat senang. kita kat luar ni bila tgk dia salah smash, pukul kemana, out la, senang2 jek maki dia kan.. dia yg duk berhempas pulas membanting tulang kat court tu ada ko tau mcm mana susahnya..haishhh..
sayang semlm penyokong malaysia xberapa nak gempak.. sket2 je dgr diorg sorak. tenggelam dek penyokong china yg ramai n happening xingat tu.. aku ngan abah semlm pun terjerit2 dah. dah la xg terawih umi kata, pastu duk tgk badminton jerit dgr sampai luar rumah.. excited wehh... laki aku siap tadah belakang dia kat aku.. buat lepas geram. mengkalu geram tgk smash xjadi tu, dia suh pukul belakang dia.. tapi jgn plak ko pkul mcm nak membunuh tu, tapi pukul ala2 mcm duk urut2 blakang mcm yg slalu duk buat.. amek kesempatan nooo.. dlm keadaan sedar tu, mmg dia kata sedap ar aku tumbuk2 balakang tu, hilang sakit urat bagai.. tapi bila dah separa sedar, mmg aku blasah sukasukahati jek... pastu aku plak yg kena smash ngan dia...hahhahahaha...padan muka.. bini ko ni jiwa sukan ok, nak2 badminton..mmg mak sukaaaaa...

walau LCW kalah, kita tau dia dah berusaha sebaik mungkin.. dah 3 set main, xdak rezeki dia kan.. kalah pun mata sket sgt je..lagipun sebelum ni dia dah penah menang ngan Lin Dan kan.. cuma yg ni mmg game besar n smua org nak.. juara dunia tuuu...
xpa2...dia tetap hero kita kan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...