Search This Blog

Tuesday, November 15, 2011

Amni n Hana


dgn baby ni, jgn kan kita yg tua ni geram, budak2 pun sama gak... nun, tengok hana tu. mengkalau aku blk p umah pak mentua aku, huii, jenuh kepung gak budak tu. kejap2 meh duk sendeng2 kat aku klau aku duk pangku amni..
dia panggil amin mula2 dlu. skang ni br lepas nak sebut amni. nak jaga amni la, nak riba la, nak sayang la.. meh tdoq sebelah amni dah semlm. pehtu meh duk pegang pp amni. duk sebut comel comel comel.. cantik cantik cantik ( mcm upin ipin sebut betul betul betul ).
dia sronok tengok baby la kut.. tapi dia ni ganas sket. ko kena usha2 jugak. xleh biar camtu jek klau dia meh duk dekat amni. kasar bleh tahan budak nih.
bila org pegang amni, dia amek anak patung dia. tetiba jek anak patung dia ada nama.. baby amna... hahahhaha...suka2 hati dia ja.
abg dia, haziq pun sama gak. cuma xdak la sampai nak meh duk cium2 tu. tapi meh duk tengok amni la jugak. budak lelaki kan.. yg xtahan tu, siap duk berdoa. ' harap2 amni xjadi mcm hana. klau ada dua mcm hana dan bergabung, habisla kita '.. klakar gila bila ingat. dlu pesan kat aku, jgn letak nama bby maksu tu hana.. nnt dia bising mcm hana...hana kan feeling artis. suka menyanyi n posing ala model. nyanyi lagu apa, dia ja yg paham.. yg xtahan, duk ulang sebaris tu ja.. pastu nyanyi kuat2. mana abang dia nak tahan.. hahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...