Search This Blog

Loading...

Tuesday, December 20, 2011

my sleeping beauty

aku sgt suka tgk amni tdor. tenang sangat.. kena dengan maksud nama dia..
budak kecik ni mudah jek klau nak tdor. jarang2 la klau dia nak ngamuk klau dia nak tdor. paling senang, bila pagi2. bg susu kenyang2, mandi. pas wangi2 pakai baju smua, kena bedong. dia duk diam jek, mata duk kelip2 lagi. tau2 jek, dah lena. adalah kadang2 dia ngamuk jugak. kena tepok2 sket, pastu tdor. dah tdor, kena bungkus jugak. klau x, tangan tu duk tergawang2 sana sini. terkejut2 plak. so, dia xleh lena btul. dah bungkus, tdor diam jek. seb baik dia xmarah bila kita bedong dia.. sampai skang ni duk kena bedong lagi.
tapi ada gak la skali 2 tu dia xnak bedong. tdor mengangkang gitu jek. tgk la, klau dia duk terkejut2 tu, bungkus jugak la..

ni semlm.. ptg tu adik aku kata buat xmo tdor. slalu dia bgn minum tghr, then tdor balik sampai pkul 4 camtu utk mandi. skali dr pkul 3 camtu dia terjaga, langsung xlena sampai aku balik. tapi xdak la duk ek2 ke apa ka.. duk la main sensorang dia. sampai ke mlm punya duk berjaga. pastu mcm duk ek2 sket. yelah, mata dah ngantok tapi cam degil xmo lena. jenuh gak la aku duk dodoi, tepuk2 bontot tu. pkul 8 lbh camtu br tertdor. nampak nyenyak dah, apa lagi, jadik tepung bungkus laaa.. heheh

cemana ntah pp dia cam besar sebelah plak.. pp kiri, kuih apam xjadik. pp kanan, pp apam terlebih ibu. kekeke

sangat comel bila tgk dia tdor.. ni dah tgh mlm dah. slalu klau dia ok, mlm2 aku jarang bedong... dah sunyi sepi kan.. kasik dia terbuka plak..

tapi bila mlm, apaknya la kena bedong sebab tdor lagi buas dr anak dia.. haishhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...